Bruk toppbanneret til å presentere deg selv

Det har hittil vært få som har utnyttet toppbanneret til å presentere seg selv og sin virksomhet, men det begynner å bli flere og flere. Da bør kanskje du vurdere om du skal være blant dem som ligger i forkant her.

Toppbanneret har et vanskelig format, bredt og lavt. Det passer ingen standardformater, og må i de fleste tilfeller skreddersyes. Du må også ta hensyn til profilbildet som “stjeler” plass, og ikke kan flyttes.

Det finnes eksempler på brukere som har løst dette godt, blant disse er

Mona Hartmann 

Espen Agnalt 

Geir Bodin 

Vigdis Lamberg 

Og så er jeg rimelig fornøyd med mitt eget banner

 

Se hvordan disse brukerne har løst utfordringen med enkle midler. Hvordan kan du utnytte toppbanneret til å presentere deg selv, så du fanger min interesse allerede helt i toppen av profilen din?

En tydelig firmalogo?

Et bilde av deg selv “in action”, der du er på jobb?

Et slagord eller en setning som sier hva du tilbyr meg?

Et godt toppbanner kan utløse salg, kryssalg og mersalg fordi det i ett bilde sier noe mer enn bare kjernevirksomheten. Det kan være at det fremstiller virksomheten din på en fordelaktig måte så det hjelper i rekrutteringsfremstøt og det som kalles employer branding.

Og det kan si noe om deg som fagperson og ekspert, som er attraktivt for de virksomheter som søker etter folk med din kompetanse.

Det er i det hele tatt uante muligheter når du bruker toppbanneret bevisst.

Kontakt meg for å se hvordan jeg kan hjelpe deg eller din bedrift